Saturday, December 5, 2009

Jangan main-main dah


Alhamdulillah..akhirnya markah PB aku naik sikit dari sem dulu..kenapa ye dulu aku main-main? argh!!sekarang baru nak menyesal..kan pepatah melayu dah kata "sesal dulu pendapatan sesal kemudian tiada GUNA! kenapa2? pikir-pikir balik semuanya bepunca dari diri sendiri. kot.kenapa dulu tak belajar betoi2.. Tak pa final dengan sem enam ada lagi..pulun..

Undang-undang sem 6:

1.setiap kelas kena buat nota(setaip kelas adalah diari aku)
2.datang kelas jangan ponteng(jangan berlakon demam)
3.jangan buat lawak dengan sapa-sapa masa study..be seruius
4.suntik minat setiap subjek
5.elakkan dari gelak tak ingat dunia bila melawak dengan kawan
6.elak dari dipuji. Pujian hanya akan membuatkan aku lupa daratan.
7.tulis nota kecil cth:buku 555, bawak kemana-mana(kecuali tandas la)
8.jangan tinggal sembahyang
9.jaga kesihatan. Elak mandi kolam nanti demam, jog tak pa..
jangan kalah dengan pesaing terdekat (KAWAN2 SATU RUMAH)

Bab enset tak kisah..sebab aku tak ada teman wanita lagi..so, tiada gangguan peribadi..tak topup dekat sebulan pun tak ada orang yang ambik kisah.. Yang sebenarnya sebelum ni pun aku ada buat azam macam ni, tapi tak ke mana pun..sebab tak jujur tapi mungkin azam kali ni boleh berjaya kot..mana tau..buang yang keruh ambil yang jernih..

Pulun untuk Final nak dekat dah 7-17 Disember 2009

2 comments:

NurulAmnie said...

uit!! blog makin maju nmpk! :)) gagaga...
gudluk ek dude. Pulun habis2!!
:D

bujang said...

haha..tak ada la..sikit2 ja..
peppun thank u...
aku follow jugak..