Tuesday, December 8, 2009

selamat malam

memang susah nak citer benda ni kat orang, nanti tak caya lak..terpulanglah sapa-sapa nak percaya. Lebih kurang tahun 1995, dipercayai tinggal seorang budak yang degil dan suka main panas..tak kira matahari tegak atas kepala pun tak ada hal lah..
kalau keluar dia suka kayuh basikal time tengah hari terik, panas dan tempat wajib bagi dia pergi padang..tempat yang paling sesuai untuk menghidratkan air dalam badan..Bagi dia, padang memang tempat best..tengah hari yang terik itu bukan faktor baginya tak keluar..cuba tanya dia "dik tak takut hitam ke main2 panas dik??" sumpah dia tak layan..melihat caranya, ada yang beranggapan budak ni amat berpotensi untuk menjadi negro pertama Malaysia apabila besar nanti.. Sapa budak tu??..budak tu ialah aku..jadi aku memang tergelak juga la kalau ada yang kata aku ni jenis jaga kulit dari kecik..bagi aku istilah panas tu dah sebati dalam hidup aku..mandi air panas, minuman pun aku pilih yang suam-suam panas jugak.
~sekian~

4 comments:

AkuAyie said...

bior betoi...ni yg aku jeles ngn ang ni..
men pns pun x gelp. hahahha~
x aci..

ko ada pakai creme muke ek? ahaha..

أمير المكمنين said...

ntah la,aku pun konfius.. ke kulit aku yang tak normal kot..

cream muka??haha,boleh pengsan kalo aku tempek kat muka..tak tahan bau wangi melampau..

KizZ said...

Salam Kenal..

Jemput2lah datang ke kiz garden
www.kizgarden.blogspot.com

Follow jika berminat eh..

أمير المكمنين said...

wasalam..

selamat datang..
thanks sudi datang ke blog yang tak seberapa ni..datang2 la selalu..

ok,menyusul ke blog anda..^^