Saturday, November 21, 2009

Rancang destinasi - Family Trip!

Rasanya dah lama keluarga aku tak organize family trip gi bercuti..last bercuti ngan kluarga pun 2hb Januari 2009 kat Cameron Highland..apa yang aku dapat bercuti ngan kluarga ni mmg best la..bukan apa, selain dapat berjalan makan angin, ia juga memang memori yang tak dapat dilupakan sehingga hari ini! tak taw knapa tiap kali tengok balik gambar time bercuti tu aku rasa seronok & refresh balik kenagan dulu..yang tak leh lupa sekali, buat asap guna mulut la ngan big bro,haha..memang perangai mcm budak2..tapi yang tu la yang aku paling ingat sampai sekarang, mungkin sebab tak dapat lupa rupa dah macam dugong imbang bola dah kami time tu..haha..aku nak upload gambar kami masa bercuti kat sana tapi tenet kat sini teramat la perlahan untuk diupload....hmm, skg ni masing2 dah sibuk abang aku dah keja, mak pun susah nak dapat cuti, ayah no problem ja.. argh! tak kira tahun depan aku nak jugak ajak family aku wat FAMILY TRIP lagi. Kali ni mesti lagi best dari tahun lepas sebab abang sulong ku dah ada segala kelengkapan yang perlu seperti kameranya..kereta barunya..mungkin duitnya juga di sponsor oleh beliau..haha Moga2 rezeki beliau bertambah berkat la hendaknya jika benar..
Apapun ke mana pula destinasinya kali ni^^??...

No comments: