Thursday, November 19, 2009

Susu kambing

Aku nak kongsi sikit dengan korang tentang satu minuman yang telah menyembuhkan selsema dan sakit kepala aku yang dah lama tak baik-baik..dekat 2 minggu jugak la..Ok, semalam aku balik dari kelas..sampai je rumah terus aku tidur sebab hidung aku dah tak ada deria rasa lagi..asyik berhingus je..tension! bila bangun dari tidur argh pening dan sakit kepala tak usah cakap la..kemudian abang aku ajak gi kuar makan..sbb tak makan lagi aku ikut la..kat sana aku tak rasa pun nak makan nasi pun sbb mcm tak lalu ja..pastu aku ternampak susu kambing..disebabkan aku tak lalu makan nasi sbb hidung aku dah hilangkan selera aku..jadi aku pun order la susu kambing..
lepas minum..suma mcm biasa je cuma pas balik tu aku rehat2..pastu terasa sesak lam hidung aku ni makin lama makin hilang..dan da mula rasa oksigen masuk hidung..kepala pun tak rasa sakit lagi.. eh..asal tiba2 je rasa ok hidung ni..pikir punya pikir, mmg tak lain sbb susu kambing ni..pas dari tu aku terus cari info pasal susu kambing ni..kemudian baru aku taw rupanya susu kambing banyak khasiat dia..susu yang terbaik selepas susu badan..untuk ketahui lebih lanjut korang boleh search sendiri untuk mengetahui khasiatnya..

Di sebalik sunnah Rasulullah itu sebenarnya ada kebaikan yang tersirat..
Assalamualaikum.....

2 comments:

DakLengai said...

mari kite minum susu kambeng! yahooO~!

bujang said...

mari2..minum skali pasti nak lagi..^^