Wednesday, February 9, 2011

Short update

Assalamualaikum dan salam sejahtera di ucapkan bloggers sekalian..ni just nak buat update la sikit..lama betul tak berblog..rindu rasanya nak menaip tentang kehidupan ni..erm, sekarang dah keja la..lepas tak dapat tudm tukan..16hb feb ni ada lagi intake tudm tu kat taiping..pesan sarjan haritu kalo nk mintak lagi just bwk file biru je kat intake tu..hmm..sekarang ni aku rasa aku dh pikir masak-masak yang aku tak mau pi buat dah..tukar pikiran dah..aku rasa memang askar bukan pilihan aku sebagai kerjaya..biarlah dah lepas-lepas lah..

Sekarang umur aku bakal mencecah 22 pada jun nanti..angka tu rasanya dah macam tua..tak sangka..cepat betul masa berjalan..tahun lepas umur aku 21..ada beberapa peristiwa yang berlaku pada umur 21 ni..antaranya, habis belajar, mula bekerja, tahun aktif bersukan (join mtb, orienteering,lari) join airforce(walaupun setakat pemilihan akhir je), jatuh motor(teruk jugak), saudara aku hamdan meninggal..macamtu lah ada gembira ada sedih..itulah yang mencorakkan kehidupan aku..tahun ni sapa tahu apa pula yang menanti..apapun yang berlaku, semuanya ada hikmah di sebalik semua yang berlaku tu..jadi kita kena yakin apa yang berlaku itu bukanlah sia-sia berlaku. Wassalam:)

No comments: