Saturday, October 10, 2009

tak terasa jauh..

walaupun aku belajar di negeri orang tapi aku tak rasa pun aku jauh dengan family aku..sebab perjalanan kulim taiping hanya mengambil masa 1 jam 15 minit ja..satu kelebihan untuk aku sebenarnya..Alhamdulillah la sebab aku dapat belajar kat sini. Tak jauh. Tiap minggu dah jadi rutin balik kampung lari dari kesibukan untuk berjumpa dengan family aku..rasa bersalah lak kalau tak balik..yang paling best sebab makan jugak..aku rindu masakan mak aku..macam minggu ni balik..masuk rumah je..dah berbau harum nasi ayam mencucuk hidung..haha..tak sempat mandi..terus ambik pinggan dan serang..haha..

*aku harap suasana ni akan berterusan sampai bila2..


3 comments:

Anonymous said...

nk tulis ske2...hhuhuhuhuu
sp x ske mskan mak.....apelah

nur adam said...

nk tulis ske2.huhuhuhu'
sape x ske mkn masakan mak dia/????
PELIK LA TUR

bujang said...

boleh..awat lak tak boleh tulis..hmm,btul nur adam.. mskan mak mmg best, terbukti bersih lagi suci..sblum kawin pun aku nak pastikan bini aku pun pandai masak..huhu(berangan la)
Tp skg ni da lama x balik so kerinduan masakan mak mmg x terungkap dek kata2..