Friday, December 3, 2010

Bye rumah sewa

Baru jap tadi pi ambik barang-barang aku kat rumah sewa. Nasib orang tua aku mau pi..kalau tidak susah jugak nak pi tak dak sapa nak bawak.

Tinggal la kenangan aku kat sana. Aku teringat balik kat rumah sewa tu lah tempat aku nak melepaskan penat lepas keja. Tambah bila keja malam, lepas balik keja, cari katil aku dan tumbang terus kat situ membuta sampai ke petang. Tak dak sapa nak nak halang kalau aku tido tanpa sempat buka stokin.

Lepas ni kawan abang aku pulak ganti dok bilik aku. Kawan satu poli dia dulu jugak. Selamat datang ke rumah bujang aku ucapkan kepadanya.

1 comment:

::FAIZ FARISH:: said...

dulu penah gak tgl rumah sewa. best.hehe