Friday, January 8, 2010

hai semua..bertemu kembali:)

aah...lama giler tak update blog..lama-lama jadi malas lak..bukan apa tak ada apa yang aku nak berhujah..nanti berhujah pasal politik, merapu lak jadi..sampai sekarang aku tau apa motif aku buat blog. tapi lantak lah. kurang-kurang ada gak benda aku nak buat kalau boring2. cuti holiday kali ni tak dapat gi camping mcm gi teluk senagin holiday lepas. cadangan tu memang ada, tempat cun lagi kat hutan cameron higland. memang tempat tu best. ngan hutan suma pokok bentuk segitiga2. macam lam citer winter sonata tu(slack tak da salji ja). itu la banyak halangan yang datang. first kitorang tel pegawai hutan yg jaga camp site tu tak jawab. pastu petang tu cadang kitorang nak gerak je terus gi Cameron. tapi belum sempat nak bertolak hujan lebat dan tak berhenti. dan akhirnya kitorang terpaksa cancelkan program kitorang. (esoknya memang tak boleh sebab kawan aku sorang tu nak balik negeri 9 dah) rancangan camp kali ke dua ini kira gagal. rugi betol.

Hari ini dan semalam tak ada keje. jadi model
kimo je keje aku. tu pasal korang tengok asyik2 muka aku je. heh. amacam ada gaya commercial tak muka aku-haha(mmg perasan) bila tengok balik muka aku gigit bunga tu aku terpikir..AARGHH...pasal aku jadi model gigit bunga?!!habis hilang kejantanan aku selaku jantan asli sedunia!! tapi cam best je gambar ni. ni pun best gak. ni pun lawa gak. akhirnya aku sendiri layan gambar-gambar tu tanpa mempertikaikan kenapa aku jadi model untuk bunga.haha.
kepada yang nak beli bunga tu untuk hadiahkan kat awek ke, ex ke, aku rasa tu pilihan yang bijak sebab ia saving banyak duit korang. daripada korang beli rantai ke, cincin ke baiol beli bunga tu, sekuntum baru RM 2 je tak mahal. kalau ada awek yang pertikaikan napa asyik bunga je tak de ke berlian ke, emas ke. kata je..kalau i tak saving macam mana i nak masuk meminang u. selamat malam..:)

No comments: